Projekt Renault Twitch Cup 2024 ovládl český herní svět a sklízí úspěch

Projekt Renault Twitch Cup 2024 ovládl český herní svět a sklízí úspěch

Cílem kampaně bylo zlepšit povědomí o značce Renault mezi mladými lidmi a přinést svěží vítr do její komunikace. Výsledkem byl největší český herní závod, který po dobu pěti týdnů plně ovládl český Twitch.

Projekt byl postaven na unikátním insightu o komunitě streamerů, přičemž místo tradiční propagace Renault spolupracoval s pěti největšími českými streamery jako ambasadory a zároveň umožnil účast menším influencerům. Ambasadoři přitáhli pozornost obrovského publika a motivovali menší streamery k zapojení. Z původně pěti streamů se stal fenomén s více než 30 aktivními streamery, který na Twitchi nešlo přehlédnout.

Největší streameři, kteří se zúčastnili Renault Twitch Cupu

Hlavními ambasadory kampaně byli tito významní streameři:

Agraelus
CzechCloud
HaiseT
Herdyn
RestPowered

Jejich zapojení přilákalo tisíce diváků a inspirovalo menší streamery k účasti, což zajistilo obrovský dosah a angažovanost celé kampaně.

Výsledky, které mluví za vše

4 miliony zhlédnutí na českém Twitchi
336 streamů, z toho 25 v placeném partnerství
1,5 milionu impresí na Instagramu
Zásah 42 % české populace ve věku 18-40 let
Zvýšení povědomí o komunikaci o 7 %
Snížení počtu kritiků značky v cílové skupině o 9 %
Inovativní strategie

Koncept kampaně byl založen na pochopení fungování herních komunit. Klíčovým prvkem byla silná osobní značka ambasadorů a atraktivita závodní hry Forza Horizon 5, která spojovala soutěživost a zábavu. Cílem bylo nejen uspořádat akci, ale také vytvořit živou komunitu, která se zapojila do Renaultem brandovaných závodních tratí značky Renault.

Influenceři šli nad rámec svých povinností, trénovali mimo plánované závody a sdíleli své zážitky se svými fanoušky, což maximalizovalo organický dosah kampaně.

Dopad na značku Renault

Kampaň Renault Twitch Cup nejenže splnila, ale výrazně překonala své cíle. Značka zaznamenala zlepšení image u cílové skupiny a stala se jednou z nejvíce spojovaných značek s herním světem v České republice. Tento projekt dokazuje, že esport marketing je budoucností digitální reklamy, pokud je postaven na správných insightech.

Datum zveřejnění

2.12.2024

Zdroj informací

Renault

Výběr jazyka

Test Motoru

MotorCheckUp
Rychlý test pro všechny motory!

Facebook

Naše projekty

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.4501 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál