Red Bull Showrun presented by foodora přináší vzrušující spojení motorsportu s městskou show a zábavou. Závodní jezdci se z uzavřených okruhů přesunou do centra města nebo ikonických ulic, kde se představí veřejnosti. Akce s tímto názvem jsou velmi oblíbené po celém světě mezi fanoušky motorsportu a adrenalinu. „Když přivezeme celou show do města, je to obvykle poprvé, co většina diváků naživo vidí závodní monopost. Když ho poprvé vidí a slyší zblízka, jsou šokováni, jak je rychlý a hlasitý. Na konci show vždy jásají. A my jsme nadšení, že můžeme Red Bull Showrun představit právě v Praze,“ představuje nadcházející akci Chris Gregory z týmu Red Bull Racing a dodává, že se těší na kulturu a gastronomii, kterou je Praha proslulá.
Red Bull Showrun presented by foodora se bude konat 17. srpna v Praze. O přesné lokalitě se dozvíte včas. Zatím prozradíme, že se akce bude konat v samém srdci metropole. Ti, kteří budou chtít mít vůz Formule 1 opravdu na dosah, si budou moci zajistit místa na tribunách. Další informace o prodeji vstupenek bude možné zjistit na začátku června na webu redbull.com. Postupně zde přibudou i další informace k akci.
Red Bull Racing tým přiveze do Prahy ikonický vůz RB7 nasazený pro rok v 2011. Němec Sebastian Vettel a Australan Mark Webber v něm během osmnácti velkých cen dosáhli dvanácti vítězství, Sebastian Vettel se stal světovým šampionem a Red Bull Racing získal pohár konstruktérů. „RB7 je vůz s výkonem 750 koní a osmiválcovým motorem o objemu 2 400 cm3, který dokáže točit až 18 000 otáček za minutu, váží přibližně 650 kg a dokáže zrychlit na 100 km/h za méně než 3 sekundy,“ popisuje vůz Chris Gregory z týmu Red Bull Racing.
Pro vozy Formule 1 je ideální zcela hladký povrch, protože na něm může jet rychleji. „Před akcí vždy kontrolujeme kvalitu silnice, abychom se ujistili, že je pro vůz bezpečná, a pak s místními produkčními společnostmi zajistíme co nejbezpečnější podmínky pro fanoušky,“ říká Chris Gregory z týmu Red Bull Racing. Podle něj bude výzvou v srpnových vedrech uchladit motor. „Budeme používat suchý led před chladiči, abychom pomohli snížit teplotu, ale také musíme omezit dobu jízdy na přibližně 5 až 7 minut,“ vysvětluje člen závodního týmu Red Bull Racing.
Titulárním partnerem akce je foodora, oficiálním partnerem akce je Lidl Česká Republika.
Sledujte RedBull.cz/showrun a dozvíte se víc.
14.5.2024
Red Bull