Maserati Project24: na okruhu radikálně jedinečný

Maserati Project24: na okruhu radikálně jedinečný

Maserati představuje Project24. Projekt (označený kódem projektu) limitované série supersportů - zahrnující pouze 62 automobilů - který na okruzích pozvedne neomezené výkony značky na novou úroveň adrenalinu.

Tento skutečně extrémní okruhový speciál přebírá vlastnosti vozu Maserati MC20, ale jeho technické specifikace jdou ještě dál: výkon nejnovějšího vidlicového šestiválce Nettuno je díky novým turbodmychadlům zvýšen na 740 koní, vůz je vybaven zdokonaleným zavěšením kol, brzdovým systémem s karbon-keramickými kotouči, pneumatikami vyladěnými pro závodní okruhy a bezpečnostními prvky schválenými FIA.

Díky tomu, že je Maserati značkou, která je posedlá lehkostí, nepřesáhne finální hmotnost nového vozu Maserati 1250 kg. Dokonalá kombinace ohromujícího výkonu a lehkosti znamená, že poměr výkonu k hmotnosti tohoto úchvatného vozu je přibližně 1,69 kg/k.

Supersport Project24, navržený studiem Centro Stile Maserati, představuje úplně nový vzhled. Maserati tentokrát posouvá hranice až na samotný limit a nenechává se omezovat překážkami, se kterými se lze setkat u závodních vozů*. Výsledkem je něco dosud nevídaného, kombinace krásy a ryzích sportovních možností, která se okamžitě stane klasikou mezi sběratelskými vozy.

Maserati Project24 nese emblém exkluzivity a nabídne jedinečnou řadu služeb, včetně zkušeností týkajících se jízdy na okruzích a kompletní podpory výhradně pro majitele vozů Project24.

* Vozidlo není homologováno pro jízdu na veřejných komunikacích a je určeno výhradně pro uzavřené okruhy.

Maserati Project24 – Specifikace a technické vlastnosti

Vozidlo

Dvousedadlový vůz nehomologovaný pro jízdu na veřejných komunikacích
Design studia Maserati Centro Stile
Šířka/výška (mm) 2020* x 1220*
Suchá hmotnost: méně než 1250 Kg

Splňuje bezpečnostní požadavky pro závody FIA

Palivová nádrž FT3 s objemem 120 l s homologací FIA
Hasicí přístroj podle specifikací FIA
Ochranná klec proti převrácení s homologací FI

Motor

Motor Maserati Nettuno
V6 90° s dvojitým přeplňováním turbodmychadlem
3000 cm³
740 k
Dvojité zapalování Maserati Twin Combustion (MTC) Twin Spark s dvojitým řízením spalování TJI
Suchá skříň

Pohon/převodovka

2WD 6-rychlostní závodní sekvenční převodovka s pádlovými voliči
Závodní spojka a samosvorný mechanický diferenciál s omezeným prokluzem

Karosérie

Kompletně nová karbonová karosérie se specifickými součástmi z nezalakovaného karbonu
Vynikající aerodynamika
Vícestupňově stavitelné přední a zadní křídlo
Vysoký přítlak
Čelní LED světla
Světla do deště schválená FIA
Čelní a boční okna z lexanu

Podvozek

Ultra-lehká skořepinová konstrukce z uhlíkových vláken
3/4 zabudované vzduchové zvedáky

Brzdy

Závodní brzdové třmeny
Větrané závodní brzdové kotouče Brembo CCMR
Speciální chlazení brzd

Ráfky

Speciální 18” kované hliníkové ráfky
Centrální systém upevnění kol
Závodní pneumatiky bez vzorku

Zavěšení kol

Dvojitá trojúhelníková ramena se semivirtuálně řízenou nápravou
Stavitelné závodní tlumiče
Stavitelné přední a zadní příčné stabilizátory

Interiér

Závodní sedadla (sedadlo spolujezdce volitelné)
Stavitelná závodní sada pedálů
Stavitelný sloupek řízení
Závodní 6-bodový bezpečnostní pás
Multifunkční volant z uhlíkových vláken
Volant se zabudovaným displejem
Displej zpětné kamery (volitelný)
Záznam telemetrie (volitelný)
Palubní videokamera se záznamem (volitelná)
Palubní deska a systém sběru dat
Displej optimalizace jízdních vlastností (volitelný)
Klimatizace
Systém monitorování tlaku v pneumatikách (volitelný)
Stavitelný závodní systém ABS a kontroly trakce

* Může dojít ke změně s ohledem na vývoj vozidla.

Datum zveřejnění

22.7.2022

Zdroj informací

Maserati

Fotogalerie

Výběr jazyka

Test Motoru

MotorCheckUp
Rychlý test pro všechny motory!

Facebook

Naše projekty

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2169 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál