Nejúspěšnější série motocyklových závodů na světě startuje opět s LIQUI MOLY

Nejúspěšnější série motocyklových závodů na světě startuje opět s LIQUI MOLY

Čekání vyvrcholí dne 10. března. První závod nové sezóny MotoGP se pojede v Kataru. Německý odborník na maziva LIQUI MOLY zde bude mnohonásobně různými způsoby zastoupen a má také nový zdroj naděje.

Ve třídě Moto2 pokračují odborníci na maziva ve své spolupráci s týmem IntactGP, jehož prezentace proběhla v rámci Swiss Moto v Curychu. Jejich nová naděje, Tom Lüthi, totiž pochází ze Švýcarska. V roce 2017 se stal mistrem světa ve třídě Moto2 a nyní bude sbírat body společně s Marcelem Schrötterem. „Jedná se o senzační spolupráci, která nám poskytne důležitý impulz pro naše obchody v oblasti motocyklů, a to nejen ve Švýcarsku,“ zdůrazňuje Carlos Travé, který sám pochází ze Švýcarska a v LIQUI MOLY má na starosti obchod s produkty pro dvoustopá vozidla.

Důležitý impuls ale představuje i další spolupráce: Od roku 2015 je LIQUI MOLY exkluzivním dodavatelem mazacích olejů ve třídách Moto2 a Moto3. „Všechny týmy používají náš produkt Motorbike 4T Synth 5W-40 Race. Nezáleží tedy na tom, kdo projede cílem jako první, LIQUI MOLY totiž vyhrává vždy“, říká Carlos Travé. Pro motocyklový sport neobvyklé: Není to žádné speciální mazivo, ale – a to je právě neobvyklé – je tak dobré, že se dobře osvědčuje jak na silnici, tak i na závodním okruhu – a to již na více než 60 velkých cenách při každém závodním víkendu. Kvalita „Made in Germany“, která se opakovaně prokazuje.

Mediální sponzorství MotoGP je také třídou samo o sobě: Nejúspěšnější série motocyklových závodů na světě se bude vysílat ve více než 200 zemích a za sezónu je zhlédne téměř 300 miliónů lidí. Každého závodu se na místě navíc zúčastní v průměru více než 100.000 diváků. „A nejpopulárnější německá značka olejů u toho samozřejmě nesmí chybět“, říká marketingový ředitel Peter Baumann. Logo LIQUI MOLY bude na dráze přítomno během 15 z celkových 19 závodních víkendů a bude viditelné jak v internetových, tak i v televizních přenosech. Peter Baumann: „Kromě toho se na řadě evropských závodů ukáže také náš kamion LIQUI MOLY a fanoušci se na něj už teď mohou těšit.“

Úspěchy, které nejsou jen plácnutím do vody, nýbrž hmatatelnými čísly: Za posledních pět let společnost LIQUI MOLY téměř ztrojnásobila svůj prodej motocyklových produktů. „A to je jen jeden aspekt z mnoha, protože spolupráce v MotoGP zvýší nejen popularitu značky LIQUI MOLY po celém světě, ale i celosvětovou poptávku po našem kompletním výrobním sortimentu,“ vysvětluje marketingový manažer. „Jsme tedy skutečně na správné cestě.“

Datum zveřejnění

28.2.2019

Zdroj informací

LIQUI MOLY GmbH

Výběr jazyka

Test Motoru

MotorCheckUp
Rychlý test pro všechny motory!

Facebook

Naše projekty

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2364 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál