Čekání vyvrcholí dne 10. března. První závod nové sezóny MotoGP se pojede v Kataru. Německý odborník na maziva LIQUI MOLY zde bude mnohonásobně různými způsoby zastoupen a má také nový zdroj naděje.
Ve třídě Moto2 pokračují odborníci na maziva ve své spolupráci s týmem IntactGP, jehož prezentace proběhla v rámci Swiss Moto v Curychu. Jejich nová naděje, Tom Lüthi, totiž pochází ze Švýcarska. V roce 2017 se stal mistrem světa ve třídě Moto2 a nyní bude sbírat body společně s Marcelem Schrötterem. „Jedná se o senzační spolupráci, která nám poskytne důležitý impulz pro naše obchody v oblasti motocyklů, a to nejen ve Švýcarsku,“ zdůrazňuje Carlos Travé, který sám pochází ze Švýcarska a v LIQUI MOLY má na starosti obchod s produkty pro dvoustopá vozidla.
Důležitý impuls ale představuje i další spolupráce: Od roku 2015 je LIQUI MOLY exkluzivním dodavatelem mazacích olejů ve třídách Moto2 a Moto3. „Všechny týmy používají náš produkt Motorbike 4T Synth 5W-40 Race. Nezáleží tedy na tom, kdo projede cílem jako první, LIQUI MOLY totiž vyhrává vždy“, říká Carlos Travé. Pro motocyklový sport neobvyklé: Není to žádné speciální mazivo, ale – a to je právě neobvyklé – je tak dobré, že se dobře osvědčuje jak na silnici, tak i na závodním okruhu – a to již na více než 60 velkých cenách při každém závodním víkendu. Kvalita „Made in Germany“, která se opakovaně prokazuje.
Mediální sponzorství MotoGP je také třídou samo o sobě: Nejúspěšnější série motocyklových závodů na světě se bude vysílat ve více než 200 zemích a za sezónu je zhlédne téměř 300 miliónů lidí. Každého závodu se na místě navíc zúčastní v průměru více než 100.000 diváků. „A nejpopulárnější německá značka olejů u toho samozřejmě nesmí chybět“, říká marketingový ředitel Peter Baumann. Logo LIQUI MOLY bude na dráze přítomno během 15 z celkových 19 závodních víkendů a bude viditelné jak v internetových, tak i v televizních přenosech. Peter Baumann: „Kromě toho se na řadě evropských závodů ukáže také náš kamion LIQUI MOLY a fanoušci se na něj už teď mohou těšit.“
Úspěchy, které nejsou jen plácnutím do vody, nýbrž hmatatelnými čísly: Za posledních pět let společnost LIQUI MOLY téměř ztrojnásobila svůj prodej motocyklových produktů. „A to je jen jeden aspekt z mnoha, protože spolupráce v MotoGP zvýší nejen popularitu značky LIQUI MOLY po celém světě, ale i celosvětovou poptávku po našem kompletním výrobním sortimentu,“ vysvětluje marketingový manažer. „Jsme tedy skutečně na správné cestě.“
28.2.2019
LIQUI MOLY GmbH