CUPRA TCR a Petr Fulín míří do šampionátu TCR

CUPRA TCR a Petr Fulín míří do šampionátu TCR

Petr Fulín se po loňském zisku třetího mistrovského titulu v ETCC rozhodl bojovat v evropských závodech šapionátu TCR a odstartuje s novým vozem CUPRA TCR. Jeden z nejlepších českých okruhových jezdců současnosti bude již čtvrtou sezonu v řadě bojovat o vavříny na evropských okruzích za podpory českého importéra značky SEAT.

„Mám velkou radost, že po třech velmi úspěšných sezonách můžeme s Petrem Fulínem pokračovat v propagaci nejsportovnějších cestovních vozů na trhu a nově představit závodní vůz CUPRA TCR “ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „Stejně jako loni se mohou čeští fanoušci i letos těšit na skvělé okruhové závody, protože německý seriál TCR Germany zavítá koncem dubna do Mostu a na startu tohoto závodu nebude chybět ani vůz CUPRA TCR Petrem Fulínem za volantem.“

CUPRA TCR a talentovaný jezdec se představí v evropských závodech tří šampionátů TCR. Za volant závodního vozu CUPRA TCR v  bude v sezoně 2018 usedat Petr Fulín v barvách týmu FULLINRACE ACADEMY.

„Je skvělé mít možnost startovat se zcela novým vozem CUPRA TCR. V letošním projektu chceme představit novinku CUPRA TCR v širším spektru evropských závodů TCR. Již za měsíc, ve dnech 13. až 15. dubna, vstoupíme do letošní sezony na německém okruhu Oschersleben v rámci německého mistrovství TCR Germany. O dva týdny později, 28. až 29. dubna, se pod hlavičkou seriálu TCR Germany představíme českým fanouškům na Autodromu Most. V našich společných plánech nechybí účast ve světovém poháru FIA WTCR, čekáme na potvrzení startu na Nürnburgringu, kdy ve dnech 10. až 12. května plánujeme poměřit síly se světovou konkurencí. Na podzim, 21. října, uzavřeme letošní sezonu účastí ve finálovém závodě seriálu TCR Europe v domovské Barceloně,“ dodává Petr Fulín.

Vůz CUPRA TCR má pod kapotou přeplňovaný dvoulitrový motor 2.0 TSI o výkonu 257 kW (350 k). Nejvyšší točivý moment 420 N.m je k dispozici v širokém rozsahu otáček od 2500 do 5500 min-1. Hnací síla je přenášena na přední kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky a samosvorného diferenciálu. Náročným požadavkům okruhových závodů je podřízen vyspělý soubor aerodynamických prvků, účinné chlazení, optimalizovaná výfuková soustava, výkonná brzdová soustava s kotoučovými brzdami vpředu o průměru 378 mm a vyspělý podvozek s nastavitelnou charakteristikou odpružení i geometrií.

Závodním duchem se mohou nechat unést také běžní zákazníci značky SEAT. Jen o 50 k méně než CUPRA TCR nabízí sériově vyráběný SEAT Leon Cupra 300, který se dodává ve všech třech karosářských variantách jako pětidveřový hatchback, třídveřové SC i rodinné kombi ST. Vrcholné verze modelové řady Leon kombinují nejvyšší výkony, pramenící z vyspělé techniky, s praktickou funkčností a přitažlivým designem. SEAT Leon CUPRA v rodinné verzi ST může být navíc vybaven pohonem všech kol 4Drive ve spojení s dvouspojkovou převodovkou DSG. V této konfiguraci je zrychlení z 0 na 100 km/h otázkou pouhých 4,9 sekundy.

Fulínův loňský titul v ETCC se závodním vozem SEAT Leon Cup Racer se startovním číslem 22 oslavuje akční paket CUPRA #22. Akční paket CUPRA #22 za výhodných 19 900 Kč byl navržen ve spolupráci s jedním z nejlepších současných českých okruhových jezdců.

Sériová výbava modelů SEAT Leon CUPRA zahrnuje mimo jiné 19“ kola z lehké slitiny, samosvorný diferenciál VAQ na přední nápravě, přední světlomety LED s diodami LED pro denní svícení, adaptivní regulaci podvozku DCC, Media System Plus s 8“ dotykovým displejem, sportovní podvozek, progresivní řízení, sportovní sedadla v provedení Alcantara/kůže, střešní spoiler a paket Convenience.

 

Datum zveřejnění

4.4.2018

Zdroj informací

SEAT

Reklama

MotorCheckUp
Rychlý test pro všechny motory!
Předplatitelé Oldtimeru mají 10% slevu!

Facebook

Naše projekty

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.6619 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál