Volkswagen představil nové Polo

Volkswagen představil nové Polo

Polo je nejúspěšnější

S dosud více než 14 miliony prodanými exempláři - včetně všech karosářských verzí má Polo na svém kontě dokonce téměř 16,5 milionu prodaných vozů - je Polo jedním z nejúspěšnějších kompaktních vozů na světě. Šestá generace disponuje zcela novým vnějším designem, díky němuž působí nyní výhradně čtyřdveřový kompaktní model sportovnějším a dospělejším dojmem. Nové Polo zároveň ve všech směrech oproti svému předchůdci povyrostlo. Díky tomu nabízí více prostoru pro řidiče a cestující. Výrazně se zvětšil také objem zavazadlového prostoru, z 280 na 351 litrů.

Volkswagen představuje s novým modelem Polo jeden z nejmodernějších kompaktních vozů na světě. To se odráží mimo jiné ve velkém počtu asistenčních a komfortních systémů, které byly dosud vyhrazeny jen vozům ve třídě Golfu a Passatu. Rozmanitost nabídky ilustrují nejen tři klasické výbavové linie Trendline, Comfortline a Highline, ale i speciální verze Polo Beats1 (mj. s audiosystémem o výkonu 300 W) a sportovní vrcholný model Polo GTI1 (s výkonem 147 kW/200 k). Již vstupní verze Polo "Trendline" disponuje sériově světlomety LED pro denní svícení s funkcemi Coming Home a Leaving Home, omezovačem rychlosti a systémem "Front Assist" pro detekci překážek před vozem s funkcí nouzového brzdění City a rozpoznáváním chodců. Vstupní cena modelu Polo Trendline činí v Německu 12 975 eur1.

 

Nové Polo

Na přání je k dispozici opět adaptivní tempomat "ACC" (nyní jej lze aktivovat až do rychlosti 210 km/h). Novinkami pro Polo jsou asistent pro sledování slepého úhlu s "asistentem pro vyjetí z parkovacího místa", parkovací asistent "Park Assist" s funkcí částečně automatizovaného vyjetí z parkovacího místa a "funkce brzdění při manévrování", která automaticky ochrání vozidlo před drobným poškozením při parkování. Dveře modelu Polo lze odemykat a motor spouštět na přání prostřednictvím bezklíčkového přístupového systému "Keyless Access", který je rovněž nový.

 Kromě toho slaví v modelu Polo - v prvním modelu značky Volkswagen i celého koncernu - premiéru nová generace digitálního panelu přístrojů Active Info Display. Digitální přístroje s nevšední funkčností a intuitivním ovládáním jsou v tomto segmentu novinkou. Polo dostalo zároveň do vínku nejnovější generaci informačních a zábavních systémů s displeji o úhlopříčce 6,5 až 8,0 palce, opatřené skleněným povrchem. Ušlechtilý styl jako u nejkvalitnějších chytrých telefonů dotváří technický a čistý charakter interiéru.
 

Polo je pestrobarevnější a individuálnější než dosud díky široké paletě nabízených barev (celkem 14 laků karoserie) a 12 druhům kol (s průměrem ráfku 14 až 18 palců, některá kola jsou lakovaná kontrastní barvou), ozdobnému obložení s mnoha různými vzory a jedenácti různým druhům čalounění sedadel. Dalšími možnostmi individualizace jsou přední světlomety LED, zadní světlomety LED, klimatizace "Air Care Climatronic" včetně senzoru vlhkosti a slunečního záření a filtru alergenů, bezkabelová nabíječka pro chytré telefony (na přání včetně indukčního propojení s anténou), podvozek "Sport Select" s adaptivními tlumiči a jedno z největších panoramatických střešních oken v této třídě.

 Uvedení na trh

 
Uvedení na trh ve většině evropských zemí je plánováno již na rok 2017. Nabídka motorů Euro 6 se bude postupně rozšiřovat. Výkony motorů v době zahájení prodeje nového modelu Polo sahají od 48 kW/65 k1 do 110 kW/150 k1. Poprvé je k dispozici Polo s pohonem na zemní plyn - nově vyvinutý motor 1.0 TGI dosahuje výkonu 66 kW/90 k1. Kromě toho jsou na výběr čtyři zážehové a dva vznětové motory, které jsou ve všech případech vybaveny systémem start-stop a režimem rekuperace kinetické energie. Od výkonu 70 kW1 lze všechny motory kombinovat s dvouspojkovou převodovkou DSG.
 

Datum zveřejnění

12.7.2017

Zdroj informací

Volkswagen a Autoservismagazin.cz

Autor

Petr Hamrozi

Fotogalerie

Reklama

MotorCheckUp
Rychlý test pro všechny motory!
Předplatitelé Oldtimeru mají 10% slevu!

Facebook

Naše projekty

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.7593 seconds.
Redakční systém Orancon naprogramoval Vítězslav Dostál