Na čele Valašské rally Valmez nic nového

Na čele Valašské rally Valmez nic nového

Posádky dopoledne absolvovaly tři nové rychlostní zkoušky, které nepřinesly výrazné změny na čele výsledkové listiny.

Druhou etapou pokračuje JANČA – 36. Valašská rally Valmez. Posádky dopoledne absolvovaly tři nové rychlostní zkoušky, které nepřinesly výrazné změny na čele výsledkové listiny. Nadále jí vévodí Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem (Škoda Fabia R5), na stupních vítězů je doplňují Václav Pech (Ford Fiesta R5) a Jan Černý na další Škodě Fabia R5. Jejich rozestup však činí pouhých devět desetin. V první šestici se nadále drží Jan Dohnal, Roman Odložilík a Jaroslaw Szeja.

Výsledek obrázku pro valašská rally 2017

Jan Kopecký (st. č. 1): "Držíme svižné tempo, ale s tím, že už nechceme udělat žádnou chybu. Příští týden totiž odjíždíme na Korsiku, tak si závěr závodu chceme pohlídat. Prohra na Bystřičce určitě nemrzí, není smyslem vyhrávat všechny erzety, prioritou je celkový výsledek v cíli. A vítězství vše podřídíme i v poslední sekci."

Václav Pech (st.č. 2): "Jsme spokojení, auto funguje opravdu hezky. Jak už jsem říkal včera, momentálně já nestačím autu a musím začít trošičku zrychlovat. Krůček po krůčku. Obutí jsme dnes ráno trefili krásně, spokojenost."

Jan Černý (st. č. 3): "Okruh nám teď vyšel parádně, takže jsme se Vencovi Pechovi přiblížili na devět desetin. Ale ještě je to dlouhé, navíc Venca včera v druhých průjezdech zrychlil více než my, tak uvidíme, jak to bude dnes vypadat. Jinak auto funguje, jede se nám dobře, takže vše bude pouze o nás."

Jan Dohnal (st. č. 5): "Na první ranní zkoušce jsme se opravdu hodně snažili a šli do toho na sto procent. Na druhé zkoušce jsem však nedobrzdil do odbočky, zhasnul nám motor a nějaký čas jsme tam ztratili. A teď na Kopřivnici jsem to dokonal, byl jsem dezorientovaný z těch sudů a balíků a vjel do cíle o zatáčku dřív. Tím je boj o bednu vyřešený, tak už jen to udržet na cestě a dojet."

Martin Vlček (st. č. 6): "Na okruhu nám teď odešly brzdy, někde se něco stalo, uniká nám kapalina. Praskla i manžeta na pravé přední poloose, z auta se začalo kouřit, kvůli čemuž jsem se docela polekal. Ranní dvě erzety jsme zvládli bez problémů, tak uvidíme v servisu, co se bude dát s autem udělat. Určitě se v poslední sekci ještě budeme snažit…"

Roman Odložilík (st. č. 8): "Bystřička nám vyšla, vyplatila se volba měkké směsi pneumatik, ale teď v Kopřivnici se začal přehřívat motor, protože je na hranici 'životnosti' a v neděli večer putuje na repasi. Na Kopřivnici dostává neuvěřitelně zabrat i převodovka. Ale věřím, že to fiesta vydrží až do cíle a udržíme pátou příčku. Uvidíme."

Jaromír Tarabus (st. č. 9): "Zvolili jsme střední směs pneumatik, ale bylo ráno celkem zima, takže Bystřičku jsme odjel asi trochu opatrněji, teď na Kopřivnici jsem si něco skřípl v pásech a celý polygon jsem protrpěl. Jinak vše v pohodě, pojedeme si svoje a uvidíme, jak to nakonec v cíli dopadne."

Antonín Tlusťák (st.č. 12): "Bystřička je tady nejkrásnější úsek, ta nám vyšla, na těch dalších dvou jsme to nějak přežili, hlavně tady na polygonu, neboť jsme si vzali na přezutí do rezervy špatnou gumu a měli jsme na autě tři druhy pneumatik."

Jaroslaw Szeja (st.č. 16): "Není pro nás podstatné umístění, jestli budeme pátí šestí není rozdíl. Chceme hlavně dojet do cíle a včera jsme dostali lekci na poslední erzetě. Jedeme si tedy svoje. Máme stejné nastavení jako včera, učím se s tím zacházet a najíždíme kilometry. Určitě se dá jet mnohem rychleji, ale nemůžu chtít být hned mistrem světa. V klidu."

Karel Trojan (st.č. 15): "Vojtu Štajfa neřeším, ten je jezdecky úplně jinde. Ale udělal jsem chybu s obutím, nebo jsem to neustál v hlavě. Měl jsem tvrdé gumy, málo jsem je zahřál a párkrát mi to uteklo. Bystřičku jsem tedy projel hodně špatně, moc mě to postrašilo, neustál jsem to. Na dalších erzetách to už bylo lepší."

Jan Jelínek (st.č. 19): "Dnes je to v pohodě. První dvě zkoušky fajn, ale na okruhu nám to už hodně klouzalo a nefungovalo to. Na hrubý asfalt to chce tvrdou gumu, ale ty nemáme. Rozpis máme asi doladěný, ok, ale auto pořád ještě hledám."

Václav Kopáček (st.č 20): "Na poslední kopřivnické motanici se nám dvakrát začalo hustě kouřit do auta, už jsem to chtěl odstavit a hasit. Uvidíme, co zjistíme v servisu. Kopřivnice je kravina, ničení auta. Už cítím, jak mě kope převodovka do ruky, všechno je přehřáté. Vůbec se mi to nelíbí. Chápu sice pořadatele, že to mají těžké, ale taková 'motanice' mezi sudy je nesmysl. Juřinka a Bystřička se mi moc líbily, krásné a těžké erzety. Jarda Pešl a Honza Jelínek jsou tu doma a jedou ukrutně rychle a je to těžké jet s nimi, i když se taky snažíme."

Patrik Rujbr (st. č. 27): "Vedeme, ale bohužel jsme na Juřince udělali chybu v odbočení a hodně jsme tam ztratili. Jinak zbytek sekce bez problémů."

Andrej Barčák (st. č. 42): "Spokojenost veliká, vše nám vychází a doufám, že nám to tak vydrží až do cíle, Bystřička byla opravdu těžká, měli jsme tam poprvé za tento víkend krizovku. Opel je nadále perfektní, Tomáš v pozici navigátora ještě lepší."

Simon Wagner (st.č. 29): "První zkoušky byly podobné těm rakouským, hodně klikaté a tak nám to sedlo jako doma a hodně jsme se naučili. Kopřivnice je šílenství, ale co se dá dělat. Vedeme Peugeot Cup a ve třídě jsme těsně druzí, tak jsme spokojení. Dobře se nám povedlo obout, ale teď to bude asi s volbou pneumatik těžší."

René Dohnal (st.č. 28): "Na první Bystřičce jsme udělali chybu a rozbili předek auta. Asi jsme měli studené gumy a už od startu jsem měl dvě tři krize. V jedné pomalé zatáčce se nám to pak svezlo tak, že se s tím nedalo nic dělat, narvali jsme to do nějaké boudy a asi ji zničili, ale vzali jsme s sebou i dopravní značení a zůstali na něm viset. Lidi nás museli sundat a nechali jsme tam asi minutu a půl. Teď máme zase potíže s převodovkou a na polygonu jsme přeslechnul rozpis a musel couvat. Závod je pro nás asi ztracený a jsem z toho smutný, protože jsem tu chtěl uspět."

Lukáš Matěna (st. č. 35): "Určitě jsem maximálně spokojeni. Ráno jsme se trefili do gum, na Kopřivnici jsme pak přezuli předek, abychom měkčí sadu neničili. Bystřička není určitě nejzrádnější testem Valašky, ale je to tam pěkné svezení. Včera jsem trochu bojovali se servem, ale vše je opraveno a lancer drží. Pouze teď na Kopřivnici to bylo bez ruční brzdy, což bylo znát."

Datum zveřejnění

26.3.2017

Zdroj informací

valasskarally.cz

Autor

Tomáš Plachý

Výběr jazyka

Test Motoru

MotorCheckUp
Rychlý test pro všechny motory!

Facebook

Naše projekty

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3463 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál